Hakkımızda

BİZ KİMİZ?

Anka Erkek Öğrenci Yurtları eğitim ve inşaat alanlarında markalaşmış Meşale Grup Yapı Ticaret A.Ş. firmasının Ankara’nın kalbinde, sosyal ve kültürel mekanlarının merkezi Kızılay’da faaliyet gösteren yüksek öğrenim erkek öğrenci yurtlarıdır.

Yurtlarımız öğrencilerimize otel konforu sağlarken, rahat ders çalışma ortamları ve geniş sosyal alanlar sunmaktadır. Yurtlarımızın mükemmel konumları ile öğrencilerimiz okullarına yürüyerek, metro, otobüs ya da dolmuş gibi geniş toplu taşıma seçenekleri ile rahatça ulaşabilmektedir.

Yurt Anka kendisine ilke olarak; demokrat, hümanist, duyarlı, aydın, entelektüel olmayı seçmiştir. Birlikte yönetim felsefemiz yurdumuzun temel ilkesidir. Bilimle ve ortak akılla aydınlık geleceğe ulaşılacağımıza inanıyoruz.

ANKA ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

Temiz ve havadar yemekhanelerimizde, porselen tabaklarda sunulan sabah kahvaltıları ve akşam yemeklerini restoran havasında yaşamalarını sağlıyoruz. Geniş lobimiz ve çoklu sosyal alanlarımızda eğlenceli bir sene geçirmelerini istiyoruz. Aydınlık, ferah, rahat ders çalışma salonumuzda öğrencilerimizin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılarken onların üniversite eğitimleri boyunca okullarının en başarılı öğrencileri olması için her türlü imkanla destekliyoruz. Etüt salonumuzun haricinde öğrencilerimiz odalarında da rahatlıkla ders çalışmaları için; 1, 2, 3 ve 4 kişilik odalarımızda tüm kişi sayıları kadar çalışma masası bulunduruyoruz.

Kolej ve Cebeci şubelerimizde kaliteli hizmeti butik yurt işletmeciliği mantığıyla sunmaktayız. Konfor odaklı yurtlarımızda toplam kapasitemiz 140 ve 70’dir. Yurt Anka Kolej ve Cebeci şubemizde 1, 2, 3 ve 4 kişilik odalarımız odalarımız vardır. Tüm odalarımızda tuvalet ve banyo odaların içerisindedir. Odalarımızın tamamı laminant parke ile kaplanmış, bazalı yataklarla döşenmiştir. Günlük oda temizlikleri, haftalık nevresim takımı değişimi, 24 saat sıcak su, açık büfe sabah kahvaltısı ve geniş menülü, lezzetli ve doyurucu akşam yemeği imkanları sunuyoruz. Öğrencilerimize yurdumuza özel kafeteryalarımızda günün yorgunluğunu, stresini atabilecekleri alanlar sunabiliyoruz. Kafeteryalarımızda geniş ekran LCD televizyonlarda maç izleyen öğrencilerimiz her an atıştırmalıklarını da kantinlerimizden temin edebiliyorlar.